Brskaj po kategorijah

Brskaj po vsebinah


    Splošni pogoji poslovanja

    Splošni pogoji poslovanja

    Splošni pogoji

    Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine za živali VOMAR  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZvPot) in zakonom o elektronskem poslovanju. Svetujemo vam, da si pred uporabo spletne trgovine VOMAR, pazljivo preberete poglavja, ki sledijo. Z uporabo spletne trgovine za živali VOMAR, izrazite strinjanje z navedenimi pogoji. Spletna trgovina za živali VOMAR si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.vomar.si kadarkoli in brez predhodnih obvestil. Spremenjeni pogoji pričnejo veljati takoj po objavi. Slike so lahko samo simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja v celoti. 


    Način nakupa

    Spletna trgovina za živali VOMAR je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Naročanje preko spletne trgovine poteka v slovenskem jeziku. Naročate lahko vse dni v tednu 24 ur na dan. Naročila oddana do 11:00 bodo obdelana in odposlana še isti dan. Kasnejša naročila bodo odposlana v roku 1-8 dni. Izdelki, ki so ročno narejeni, bodo odposlani v roku 8-16 dni. Naročila oddana v petek po 11.00, soboto in nedeljo bodo obdelana in odposlana v ponedeljek v naslednjem tednu. Naročila oddana med prazniki bodo obdelana in odposlana prvi delovni dan po praznikih.

    Naročanje

    V spletni trgovini www.vomar.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in kategorijah, za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Kupec lahko odda naročilo preko spletne trgovine.
    Za nakupovanje preko spleta lahko obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek v spletni trgovini www.vomar.si. Z registracijo pridobi uporabniško ime in geslo s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine lahko dostopa tudi do svojega računa (profila). Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

    OPIS POSTOPKA SPLETNEGA NAROČILA

    Stranka na spletni strani www.vomar.si izbere artikle, ki jih želi kupiti. Artikle doda v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Pred dodajanjem stranka izbere želeno količino izdelkov in želene lastnosti izdelka (npr. Velikost). Ko ima stranka v košarici vse želene artikle nadaljuje na »Nakup s prijavo« (v kolikor je stranka že registrirana na spletni strani) ali »Nakup brez prijave« (Nadaljuj kot gost). Nato stranka izpolni podatke o naročniku/kupcu. V naslednjem koraku stranka izbere način prevzema (po pošti ali osebni prevzem) in nadaljuje s klikom »naslednji korak«. Stranka izbere način plačila in plačnika (v primeru, da je plačnik nekdo drug, je potrebno vnesti tudi podatke plačnika). Pred oddajo naročila se prikaže še Povzetek naročila v katerem stranka preveri pravilnost podatkov in izbranih artiklov. V kolikor so vsi podatki ustrezni, stranka nadaljuje s klikom »Zaključek naročila«.

    Cene 

    Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v spletni trgovini za živali VOMAR. Vsi izdelki na teh straneh so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene so v denarni enoti EUR z DDV (smo zavezanci za DDV). Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu in veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila. Pri dostavi prejmete tudi veljaven račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštnine za prenos kupnine, ki jo zaračunava dostavna služba po njihovem veljavnem ceniku. DDV zavezanci so ob registraciji dolžni navesti tudi svojo davčno številko. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Le-ta je v obliki potrdila naročila poslana naročniku in dobavitelju na e-mail naslov. Pri dobavitelju bo ta pogodba tudi shranjena. Naročnik oziroma kupec jo bo na željo lahko ponovno dobil v pogled, v kolikor bo to željo sporočil na e-mail naslov trgovina@vomar.si. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. 

    AKCIJSKE PONUDBE

    Akcije veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje zalog v tem obdobju.


    Načini plačila in plačilni pogoji                    

    Spletna trgovina za živali VOMAR  omogoča naslednje načine plačila:
    •    po povzetju (z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu blaga (cena izdelka) + cena dostave)
    •    po predračunu (plačilo po predračunu na račun (cena izdelka) + cena dostave)
    Plačilo na TRR je možno samo kot predplačilo. Predračun prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 8-dni od prejema na vaš e-mail naslov.

    Dostava

    Dostava je možna z dostavno službo GLS.

    Prejemnik je v primeru plačila z gotovino, vedno tudi plačnik.

    Spletna trgovina za živali VOMAR mora blago dostaviti v obljubljenem času. 
    Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar bo vidno na računu, ki vam ga bomo poslali. Strošek dostave - 4,30 eur, velja za naročila naročena na naslove v Sloveniji, in naročila težka do 40kg.

    Vsa naročila, ki so težja od 40kg, je potrebno razdeliti v več manjših paketov (lažjih od 40kg). Poštnina se obračuna na vsak paket posebej (primer: naročilo težko 50kg, se razdeli v dva paketa, posledično se podvoji znesek poštnine, torej znaša poštnina 8,60 eur ).

    Dobavni rok

    Običajni dobavni rok za blago, ki je na zalogi, je od 2 do 8  delovnih dni od datuma sprejetja naročila oz. od datuma prejetja plačila predračuna. Če je dobavni rok daljši, je to posebej navedeno pri izdelku ali pa kupca o tem takoj obvestimo po telefonu ali elektronski pošti.

    Odstop od pogodbe in vračilo blaga

    Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu, nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo blaga in kupnine.

    Kupec ima pravico, v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, do odstopa od pogodbe, skupaj z obrazcem iz Priloge I in II (obrazca najdete na spodnjih povezavah). Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Ur.I. RS št. 43/2014). 

    http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2014-01-1803-p1.pdf

    REKLAMACIJSKI ZAPISNIK - VOMAR 

     

    Pravica do odstopa od pogodbe

    V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga – poštnina. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 14-ih dneh od sporočila o odstopu. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom.  
    V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite.
    Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov:
    VOMAR d.o.o. Škofja vas 51c, 3211 Škofja vas , Slovenija ali na mail: trgovina@vomar.si.

    Po 2. In 3. Odstavku 43.d člena ZVPot, ki ureja določila o vrnitvah kupnine, podjetje Vomar d.o.o., v primeru odstopa od pogodbe nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.


    Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386 (0)41 708 959.
    Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, zaradi svoje narave ni primerno za vračilo in potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

    Reklamacije

    STVARNE NAPAKE


    Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

    • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


    Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

    Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila.
    Kupec lahko blago reklamira in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine, v skladu z roki.
    Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.
    Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga, po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

    V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu prodajalec izplača kupnino brez stroškov poštnine in mu jo nakaže na njegov bančni račun.
    V primeru neupravičene reklamacije, prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.
    Reklamacijski postopek:
    -  na mail trgovina@vomar.si ali po telefonu 041-708-959 nam sporočite kateri izdelek vam ne ustreza oz. katere so njegove pomanjkljivosti,
    -  istočasno nam sporočite za kateri izdelek želite zamenjavo oz. želite vračilo kupnine za ta izdelek,
    -  pošljite nam izdelek po pošti nepoškodovan, čist, neuporabljen in v originalni embalaži,

    Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom
    Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od dostavnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

    Pritožbe in spori

    Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 041-708-959 ali po elektronski pošti trgovina@vomar.si. Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

    Podjetje VOMAR d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov

    Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov - https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

    Garancija

    Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

    Varnost podatkov in zasebnost

    Podatke kupcev obravnavamo kot strogo zaupne in jih tako varujemo pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenimi dostopi in razkrivanji. Podatki kupcev so shranjeni v podjetju VOMAR d.o.o., Škofja vas 51c, 3211 Škofja vas, zgolj za potrebe spletne trgovine in v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

    Podatki podjetja

    Naziv: VOMAR d.o.o.
    Naslov: Škofja vas 51c, 3211 Škofja vas
    Spletni naslov: www.vomar.si
    Telefon: +386 (0)41 708 959
    e-mail: trgovina@vomar.si , vomar.trgovina@siol.net
    Matična številka: 7048556000
    ID za DDV: SI 47467592
    TRR: SI56 0400 1005 0384 505

    Srg: 2019/29830 z dne 06.08.2019. Okrožno sodišče Celje.

    Podatki poslovne enote

    Naziv: VOMAR d.o.o.

    Naslov: Mariborska cesta 64, 3000 Celje

    Spletni naslov: www.vomar.si

    Telefon: -386 (0)3 5411 650

    E-mail: trgovina@vomar.si , vomar.trgovina@siol.net

    Vprašanja glede splošne uporabe spletnega mesta www.vomar.si lahko uporabnik pošlje po pošti na naslov: VOMAR d.o.o. Škofja vas 51c, 3211 Škofja vas, po e-pošti na trgovina@vomar.si ali na telefonsko številko 00386(0)41 708 959.
    Naročeno blago za enkrat dostavljamo samo kupcem na območju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.
    Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon 041-708-959 ali pišete na e-mail naslov trgovina@vomar.si.

    Pravno obvestilo

    Vse slike, podatki, oblika, ki so prikazani v spletni trgovini za živali VOMAR so last le-te in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Brez predhodnega dovoljenja podjetja, ki mora biti v pisni obliki, jih ni dovoljeno uporabljati ali razmnoževati. Logotip je v lasti podjetja.
    Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja!

    Kontakt
    Za vsa vprašanja, zahtevke o spremembah ali vpoglede v podatke nas uporabnik lahko kontaktira na vomar.trgovina@siol.net, trgovina@vomar.si ali na telefonsko številko 03 5411 650. Telefonska številka ni plačljiva in se obračuna po osnovni tarifi ponudnika telekomunikacijskih storitev.